Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


Happy birthday Kyu Jung

واااااااااااااااای فردا تفله کیو جونگ جونمهههههههههههههه!

هورااااااااااااااااااااا

 

همه دست دست دست

کیوووووووووووووو بیا وسط ما دست میزنیم تو برقص

آها آها بیا بیا حالا قر قر

نجمهههههههههه همراهی کن شوملتو

آره خوبه

هیون بیا گیتار بزن دیگه

همگی به سلامتیه کیو جونگ و بقیه پسرا

الهم صل علی محمد و آل محمد

 


HAPPY BIRTHDAY

KIM KYU JUNG

 

راستی هفته ی بعد جمعه تفلده منههههههههههههههههههههه

هوراااااااااااااااا

حالا یه دست خوشملم واسه من ک هفته ی بعد تفلدمه

کادو هم میخاماااااا

یادتون نره

دوستون دارم

کیووووووووووووو خیلی دوستت دارم

هیوووووووووووووووون خیلی دوستت دارم

جونگ مییییییییییییین خیلی دوستت دارم

یونگ سسسسسسسسسسنگگگگگگ خیلی دوستت دارم

 

هیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

تورو از همه چی تو دنیا بیشتر دوست دارم عزیز دلم

 

(ای کاش الان اینجا بودییا حداقل ای کاش میدونستی چقد دوستت دارمو هیچوقت با هیچ چیز عوضت نمیکنم.همین جا به خدا قسم میخورم تا آخر عمرم دوستت دارم و هیچوقت نمیخام این عشق از بین بره

ای کاش میتونستی اینو بفهمی)

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا خودت دعای هممونو مستجاب کن

من و همه ی اونایی که الان دابل اسو میشناسن و با تمام وجود دوسشون دارن.هممون آرزومون اینه که اونا همیشه بخندن.به قرآن من فقط همینو میخام.خودتم میدونی چقد دعا کردم که به من هیچی نده.از من همه چیمو بگیر و بدش به هیونگ.دیگه داره گریه م میگیره

حتی اگه فقیر ترین و گشنه ترین و تشنه ترین آدم تو دنیا باشم ولی بدونم که با بدبختیه من دابل اس خوشحالن

به خدا راضیم

بچه ها توروخدا یه چیزی بگین آرومم کنین.دیگه تحمل ندارم بخدا

دستام میلرزه



نظرات شما عزیزان:

ya30
ساعت17:56---5 اسفند 1390
salam honey jooooon gerye nakon manam hamin hess ro be hyun daram
پاسخ:اصن نمیشه نمیدونی چقد گریه کردم.تازه خونه تنها هم بودم تا میتونستم خودمو خالی کردم. :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Hani_Hyungi_Admin | تاريخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |